URODA

Trendy w makijażu

Od momentu powstania serwisu YouTube 14 lutego 2005 roku nigdy nie był on tak popularny i tak dobrze rozwinięty jak obecnie. Codzienne do serwisu dodawane są setki tysięcy nowych filmików, które zawierają szereg przydatnych informacji, ale również zabawnych scenek czy po prostu muzykę. Filmy dodawane przez użytkowników poruszają tematykę poruszającą zagadnienia od gier po makijaż. W zagranicznych filiach serwisu od dawna aktywnie działały osoby nagrywające blogi, poruszające kwestie make-upu. W Polsce ten trend zaczął być zauważalny dopiero dwa, może trzy lata temu i do dzisiaj ciągle się rozwija.

Na kanałach blogerów możemy spotkać się nie tylko z recenzjami takich kosmetyków jak bourjois korektor, ale również różnego rodzaju rankingi farb do włosów. Ranking farb do włosów może czasem trwać od pół godziny do nawet pięćdziesięciu minut. Nie wspominając już o długim procesie nagrywania oraz montażu. Ranking farb do włosów z czasem poświęconym na jego realizacje to czasem nawet dwa dni mozolnej pracy przy komputerze. Nic dziwnego, że osoby zajmujący się taką formą aktywności w internecie poświęcają temu zajęciu ogromną ilość czasu. Dzięki dużej liczbie subskrypcji i wysokiemu poziomowi oglądalności blogerzy są w stanie otrzymać wysokie wynagrodzenia od serwisu w związku z wyświetlaniem reklam. Serwisu YouTube jest idealnym miejscem dla osób mających różnego rodzaju talenty W ten sposób mogą realizować i pokazać siebie, ale również zarobić, co bardzo często skłania takie osoby do otworzenia swojego kanału na yt.